OPNIEUW GEEN FEESTWEEK NIJEVEEN

geplaatst in: Geen categorie | 0

? ??????? ???? ????????? ???????? – We organiseren een alternatief weekend van 18 t/m 20 juni.

? Het bestuur van de Oranjevereniging Nijeveen heeft besloten om ook dit jaar geen Nijeveens Feest te organiseren maar net als vorig jaar een alternatief aan te bieden. Het besluit is genomen naar aanleiding van het advies dat we van de gemeente Meppel hebben ontvangen. Hierin wordt verzocht om ons dit jaar nog te richten op online evenementen en activiteiten en toe te werken naar fysieke evenementen in 2022.

? Het advies komt voor ons niet als een verrassing. We hadden gehoopt om met alle Nijeveners dit jaar weer een prachtig feest te kunnen vieren. Helaas het is niet anders. We zien het niet gebeuren dat we over vier maanden weer in een volle tent aan het feestvieren zijn. Wel zal er binnen de geldende regelgeving een ‘Feestweekend’ worden georganiseerd.

? In het weekend van 18, 19 en 20 juni worden er allerlei activiteiten georganiseerd. Komende tijd gaan we aan de slag met de programmering. We streven ernaar om jullie in deze bijzondere tijd een gezellig en verrassend weekend te bezorgen. Samen feestvieren maar dan net een beetje anders dan wat we met elkaar gewend zijn. Houd onze socials in de gaten!

Met een hartelijke groet,
Bestuur Oranjevereniging Nijeveen