Uitstel Algemene Ledenvergadering Oranjevereniging Nijeveen

Uitstel Algemene Ledenvergadering Oranjevereniging Nijeveen

Vanwege de huidige maatregelen rondom het Corona-virus heeft het bestuur besloten om de Algemene Ledenvergadering ( ALV ) van onze vereniging uit te stellen. Deze stond voor 22 januari 2021 op de agenda. De Corona spoedwet geeft ons de mogelijkheid om de Algemene Ledenvergadering uit te stellen. We hebben dit besluit genomen omdat we de Algemene Ledenvergadering van belang vinden voor onze vereniging en we op dit moment niet in staat zijn om dit fysiek te organiseren vanwege de huidige Corona-maatregelen. En een online variant lijkt ons niet de juiste manier om op een goede manier met onze leden in gesprek te gaan. Het is nog niet bekend wanneer de Algemene Ledenvergadering wel kan plaatsvinden, zodra dit bekend is laten wij dit weten via onze gebruikelijke kanalen, zoals de website, sociale media en de Molen.

Bestuur Oranjevereniging Nijeveen