Kunt u lid worden?!

Inwoners van Nijeveen of mensen met het postadres in Nijeveen kunnen lid worden. Als lid ondersteunt u de activiteiten die de Oranjevereniging organiseert. U kunt lid worden tijdens onze activiteiten (koningsdag, feestweek, voorverkoop), of door onderstaande automatische incassoformulier in te vullen.

De contributie voor 2024 is onderverdeeld over twee categorieën:

AUTOMATISCH INCASSO:

Vanaf 18 jaar en ouder: €10,00 per jaar

13 jaar t/m 17 jaar : €5,00 per jaar

CONTANT:

Vanaf 18 jaar en ouder: €12,50 per jaar

13 jaar t/m 17 jaar : €7,50 per jaar

Een contributiejaar loopt vanaf 1-1 tot en met 31-12.

Op het moment dat u onderstaande machtiging heeft verstuurd krijg u hiervan per email een bevestiging.

*** MACHTIGINGSFORMULIER***

Door ondertekening van dit formulier (vinkje onderaan) geeft u Oranjevereniging Nijeveen toestemming om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens contributiebetaling en uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Oranjevereniging Nijeveen.

Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Vul je liever de onderstaande gegevens op formulier in,  download dan het Machtigingsformulier en retourneer ons dit.

ja, ik ga akkoord