Corona maatregelen

Beste mensen,

Wij kunnen terugkijken op een zeer geslaagde feestweek 2019. Wij hadden tevens begin januari een zeer geslaagde en goed bezochte jaarvergadering/nieuwjaarsbijeenkomst.

Nu enkele maanden later ziet alles er heel anders uit, dit in verband met de ontwikkeling rondom de COVID19, oftewel het corona virus.

De gestelde maatregelen vanuit het RIVM heeft ook voor ons als ‘Oranjevereniging Nijeveen’ diverse gevolgen. Hierdoor zullen diverse activiteiten/bijeenkomsten, door ons georganiseerd, geen doorgang vinden.

Het bestuur heeft het volgende hierin besloten:

• De Koningsdag op 27 april zal geheel worden afgelast;
  • De Dodenherdenking op 4 mei zal geheel worden afgelast, wellicht nog een passend alternatief;
  • De viering rondom 75 jaar vrijheid Nijeveen is ook afgelast.

DE FEESTWEEK:

• De optocht op vrijdag 19 juni zal worden afgelast in verband met het tijdstekort door het Corona virus om een wagen te maken;
  • Verdere consequenties zijn er nu nog niet vastgesteld voor de feestweek, zodra er nieuws is wordt dit direct gecommuniceerd.

Wij wensen iedereen veel sterkte toe.

Bestuur Oranjevereniging Nijeveen