#Nijev1verenigt 2015

geplaatst in: Geen categorie | 0

nijev1verenigtVanwege het grote succes van #Nijev1verenigt in 2014, organiseert de Oranjevereniging tijdens feestweek 2015 opnieuw dit spraakmakende rode draad spel. Woon je in de leukste buurt van Nijeveen? Geef je dan snel op! Er zijn 5 spelelementen. Zet voor ieder spel de beste buur- mannen/ vrouwen/ of kinderen in.

Spelelementen

1. Straatprestatie: optocht, boog of straatversiering. Dit wordt beoordeeld door een onafhankelijke jury. (deze beoordeling staat los van de reguliere jurering van deze elementen)

2. Samenwerk- en improvisatieopdracht: zaterdagmiddag, 4 personen

3. Muziekquiz: zaterdagmiddag

4. Dansen: zondagmiddag, Salsadansen, 1 danspaar per buurt. (van te voren bieden wij kosteloos 2 oefenavonden aan bij een professionele dansschool)

5. Sportieve activiteit: maandagavond, 2 personen, in de feesttent

Meedoen om de titel “Nijev1sleukste buurt” kan door middel van opgave per mail: nijev1verenigt@oranjeverenigingnijeveen.nl

Het gaat ook dit jaar niet alleen om de eer, maar ook zijn er weer mooie geldprijzen voor de buurtkas te verdienen: 1e prijs € 300,-; 2e prijs € 200,-; 3e prijs € 100,-.

Opgaves dienen uiterlijk 2 april binnen te zijn. Er is geen onbeperkte deelnemersruimte, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt!