Geen Nijeveens Feest in 2020

geplaatst in: Geen categorie | 0

Beste Nijeveeners,

Op dinsdag 21 april hebben we van premier Rutte gehoord dat alle vergunningsplichtige evenementen tot 1 september 2020 niet zijn toegestaan. Hier vallen Koningsdag, de Stille Tocht op 4 mei en het Nijeveens Feest ook onder. Ontzettend jammer, maar de gezondheid van iedereen staat voorop.

Jaarlijks vieren we in juni het Nijeveens Feest. Een evenement waar veel bewoners naar uitkijken en waar veel Nijeveners een bijdrage aan leveren. Jong en oud kan meedoen aan allerlei activiteiten. Het zal het derde weekend in juni dan ook stil zijn in Nijeveen.

Het bestuur van de Oranjevereniging had voor dit jaar weer een mooi en gevarieerd programma samengesteld met veel ludieke en verrassende onderdelen. Graag hadden we dit samen met jullie willen uitvoeren. Helaas dat gaat dit jaar niet. Het is even niet anders.

Wij hopen dat we volgend jaar weer met elkaar een prachtig feest kunnen vieren en dat we ook dan weer een beroep kunnen doen op de vele sponsoren, commissies en vrijwilligers. Dankzij ieders bijdrage kunnen we met elkaar het Nijeveens Feest organiseren.

Kortom:

• Dit jaar is er geen Nijeveens Feest.
  • Indien mogelijk maken we er volgend jaar weer een groot Nijeveens Feest van.
  • Noteer alvast in de agenda: 18 t/m 22 juni 2021
  • Wij doet ’t Samen!

We wensen iedereen heel veel gezondheid toe en hopen dat we deze periode snel achter ons kunnen laten. Houd je taai en blijf gezond!

Bestuur Oranjevereniging Nijeveen