Meld je nu aan voor Nijeveen Live!

geplaatst in: Geen categorie | 0

DEELNEMERS GEZOCHT VOOR NIJEVEEN LIVE!

Nijeveen Live! keert terug! In navolging van het succes in 2015 en 2016 vindt op Zaterdag 15 juni 2019 de derde editie van Nijeveen Live! plaats. Deze keer als onderdeel van de feestweek, prime time op de zaterdagavond!

Iets voor jou?

Hoewel het nog ver weg lijkt, is de organisatie alvast op zoek naar deelnemers. Er is plaats voor 10 zangers en zangeressen die het leuk zouden vinden om live op te treden onder begeleiding van een professionele band. Het maakt niet uit of je al ervaring hebt, zowel amateurs als professionals kunnen zich aanmelden. Leeftijd is ook niet belangrijk, jong en oud zijn welkom. Belangrijk is dat het je leuk lijkt om op Zaterdag 15 juni te schitteren op een groot podium voor veel publiek.

Wat verwachten wij van jou?

In overleg met de deelnemers die geselecteerd worden, stellen we een lijst op met liedjes die we gaan spelen. Het aantal nummers dat iedereen zingt is afhankelijk van het uiteindelijke aantal mensen dat mee doet, maar we gaan uit van zo’n 2 nummers per deelnemer.

In de weken voorafgaand aan het optreden komen de deelnemers een aantal keer samen met een coach van Heel Hollland Live, zodat ze goed voorbereid het podium op kunnen. Deze bijeenkomsten vinden plaats in Nijeveen op doordeweekse avonden.

Op 15 juni 2019, de dag van het optreden, is er ‘s middags een doorloop met alle deelnemers en de band die jullie ’s avonds gaat begeleiden.

Wil je meedoen?

Stuur vóór 31 januari 2019 een kort filmpje van jezelf (bij voorkeur een YouTube link) naar info@heelhollandlive.nl waarin je goed te horen en te zien bent. Het hoeft geen spetterende opname te zijn, als we maar kunnen zien wie je bent en horen hoe je zingt! Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer in de mail te vermelden.

Deelnemers die geselecteerd worden ontvangen uiterlijk 15 februari 2019 bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.