De ALLESKUNNER van Nijeveen

GEEF JE NU OP

DE ALLESKUNNER VAN NIJEVEEN

? Wie wordt ‘DE ALLESKUNNER’ van Nijeveen? JIJ? #tag degene die deze strijd echt niet mag missen!
? Dit jaar gaan we tijdens de feestweek strijden om ‘De Alleskunner’ van Nijeveen. Geen families, verenigingen of vriendengroepen maar IEDEREEN kan individueel meedoen. En daar rekenen we ook op!
? ‘De Alleskunner’ wordt gespeeld op vijf momenten in de feestweek en is gebaseerd op het bekende tv-programma. Een groot aantal Nijeveners stort zich in een afvalrace vol met verrassende opdrachten. Wie is het handigst, snelst of slimst en is de beste allrounder van het dorp?
? Bij elke ronde moet de laatste of slechtste persoon het spel verlaten. De grote finale is op dinsdagavond en gaat ‘De Alleskunner’ van Nijeveen met deze eervolle titel naar huis.
? Iedereen uit Nijeveen (van 13 tot 99 jaar) kan meedoen. We gaan ervan uit jij ook! ? Stuur voor zaterdag 18 juni een mail naar alleskunner@ oranjeverenigingnijeveen.nl met daarin je naam en telefoonnummer. DOEN!