BEST OF FAMILY

geplaatst in: Geen categorie | 0

Uiteraard spelen we ook in 2016 weer het rode draadspel #Nijev1verenigt. Steeds meer dorpsbewoners draaien de laatste jaren warm om zich te mengen in dit spelelement. Tijdens de feestweek van 2016 gaan Nijeveense families de strijd met elkaar aan!

Wat kunnen jullie verwachten:

• Zaterdagochtend: Best of family presentation ( Familie gerichte presentatie, te denken valt aan een beroep, geschiedenis, sport, naam, enzovoort. In ieder geval iets wat met de familie te maken heeft.)
  • Zaterdagmiddag: Best of family games (spellen in de huishoudelijke sfeer)
  • Zaterdagavond: Family got talent! ( Gelijk aan het TV concept Holland got talent.)
  • Zondagmiddag: Dancing family.  Danswedstrijd waarbij een keuze gemaakt mag worden uit de verschillende dansstijlen.
    Het dansen is toegankelijk voor een ieder. Voorafgaand oefenen is voor de strijdlust natuurlijk goed, maar niet beslist noodzakelijk.
  • Maandagavond: Best of family sports

Na afloop van de sports activiteit vind de prijsuitreiking plaats.

Leeftijd is geen belemmering: 8 tot 88 jaar.
We zijn op zoek naar familyteams van minimaal 4 personen.

De prijzenschaal:  1e prijs € 300,-     2e prijs € 200,-     3e prijs € 100,-

In Nijeveen hebben we veel grote sportieve creatieve leuke speciale gezellige feestende families. De eerste opgave’s zijn inmiddels al binnen. Wacht dus niet te lang, er zit een maximum aan het aantal deel te nemen teams.
Opgeven kan via het mailadres: nijev1verenigt@oranjeverenigingnijeveen.nl

Nijeveners, gaan we de uitdaging aan?

foto spelen